zaproponuj szkolenia

Termin szkolenia minął

Zapytaj o następny: biuro@owal.edu.pl lub tel 570 082 700

Możesz także zaproponować temat lub realizację szkolenia w Twoim mieście.

Zapobiegania zakażeniom podczas obsługi klienta w czasach epidemii COVID-19 Szkolenie on-line

16 października 2020 09:00-12:00

260 zł netto

Forma szkolenia:

  • Zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy webinarowej umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy oraz na rozmowy pomiędzy uczestnikami spotkania
  • Zgłoszeni uczestnicy otrzymają na wskazane adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, prosimy o podawanie własnych adresów e-mail
  • Platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową w komputerze

 

Trener prowadzący:  niezależny ekspert i doradca do spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego. W przeszłości pracownik miejskiego centrum zarządzania kryzysowego, gdzie odpowiadał między innymi za opracowywanie planów i procedur postępowania na wypadek zdarzeń nadzwyczajnych,w tym sytuacji kryzysowych, monitorowanie i ocenę zagrożeń bezpieczeństwa publicznego i powszechnego, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów, współpracę z właścicielami obiektów podlegających obowiązkowej ochronie oraz właścicielami infrastruktury krytycznej. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu z dziedzin: zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności, bezpieczeństwo imprez masowych, zabezpieczenie mienia i osób. Doświadczony trener i szkoleniowiec. Autor licznych publikacji dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrony osób i mienia, współautor publikacji „Bezpieczeństwo społeczności lokalnych. Programy prewencyjne w systemie bezpieczeństwa” oraz „Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki”. Absolwent Akademii Obrony Narodowej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie.

 

Adresaci szkolenia

Wszystkie osoby mające kontakt z klientem, pracownicy punktów obsługi mieszkańców, biur obsługi mieszkańca, pracownicy pomocy społecznej, kadra nauczycielska, wychowawcy, opiekunowie, przedstawiciele ośrodków sportu i rekreacji, pracownicy instytucji kultury, personel medyczny, personel sprzątający i pomocniczy.

 

Opis szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy i nabycie przez uczestników umiejętności, które pomogąw minimalizacji zagrożenia związanego z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 personelu oraz gości przebywających na obiekcie oraz ograniczenie skutków (dla organizacji, obiektu, ludzi) w przypadku wystąpienia zakażenia wirusem SARS-CoV-2:

  1. . Koronawirus SARS-CoV-2 — czym jest? jak się przenosi? jak się można zakazić?

(fakty vs mity)

  1. Jak skutecznie dezynfekować pomieszczenia i stanowiska pracy?

(czemu nie wystarcza test białej rękawiczki)

  1. Jak prawidłowo dobierać i używać środków ochrony indywidualnej?

(maseczki, przyłbice, rękawiczki, kombinezony ochronne)

  1. Jak utrzymywać higienę osobistą w czasach epidemii?

(moduł praktyczny)

  1. Jak komunikować nowe zasady bezpieczeństwa klientom i personelowi?

(budując zaufanie, przeciwdziałamy panice)

  1. Jak postępować przy podejrzeniu zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2?

(dobre praktyki w sytuacji kryzysowej)

  1. Jak współpracować ze służbami sanitarnymi i służbami porządku publicznego?

(nasze prawa i obowiązki)

  1. Jak postępować z odpadami w warunkach epidemii?

(co robić z rękawiczkami i maskami?)

 

Szkolenie pracowników zostało przygotowane zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób (ECDC), Centrów Kontroli i Prewencji Chorób (CDC).

Miejsce szkolenia

Internet
www.owal.edu.pl, Szkolenie online

Opiekun szkolenia

Warunki uczestnictwa

Zapisywanie do newsletter'a

owal

zaproponuj temat szkolenia

* zaproponuj temat szkolenia i prześlij go do nas abyśmy rozważyli Twoją propozycję

Captcha