Online: Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w rzeczywistości szkolnej

16 kwietnia 2021 10:00-13:00

250 zł netto
- zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy internetowej, umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy w formie chatu,
- uczestnicy przed szkoleniem otrzymają na wskazane w karcie zgłoszeniowej adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, w którym będą mogli wziąć udział w szkoleniu,
- platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową w dowolnym komputerze lub przez aplikację w smartfonie.
PROWADZĄCY:
- absolwentka studiów pedagogicznych, ekonomicznych, podyplomowych oraz licznych kursów i szkoleń, w tym Menedżer Administracji, Ekspert Wspomagania, Ekspert 2018, Coach i inne.
- osoba z wieloletnim doświadczeniem zawodowym i stażem pracy na różnych szczeblach instytucji oświatowych (nauczyciel, wizytator, ekspert), zajmująca się na co dzień zagadnieniami związanymi z tematyką szkolenia;
- osoba doświadczona w zakresie prowadzenia zajęć, wykładów, szkoleń i narad związanych z prawem oświatowym, funkcjonowaniem i organizacją systemu edukacyjnego, zarządzania oświatą oraz organizacją procesu dydaktycznego.
CELE:
Szkolenie porządkujące wiedzę o przepisach dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz kształcenia specjalnego uczniów posiadających orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej. Wspólnie zmierzymy się z wyzwaniami kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas części warsztatowej, w tym odniesiemy się do najczęściej popełnianych błędów w powyższym zakresie.
ADRESACI:
Szkolenie jest skierowane do dyrektorów szkół, a także pracowników jst zajmujących się oświatą.
PROGRAM:
1. Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
a) po pierwsze – diagnoza potrzeb uczniów, rodziców, nauczycieli w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
b) formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
c) kwalifikacje nauczycieli i specjalistów,
d) dokumentacja szkolna pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
2. Organizacja kształcenia uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego:
a) wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia,
b) indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny,
c) kwalifikacje nauczycieli i specjalistów.
d) Dokumentacja szkolna organizacji kształcenia specjalnego.
3. Zadania i obowiązki nauczycieli oraz dyrektora szkoły w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
4. Zadania i obowiązki nauczycieli oraz dyrektora szkoły w zakresie kształcenia specjalnego uczniów posiadających orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Miejsce szkolenia
Internetwww.owal.edu.pl, Szkolenie online
