- zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy internetowej, umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy w formie chatu,
- uczestnicy przed szkoleniem otrzymają na wskazane w karcie zgłoszeniowej adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, w którym będą mogli wziąć udział w szkoleniu,
- platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową w dowolnym komputerze lub przez aplikację w smartfonie.
PROWADZĄCY:
- absolwentka studiów pedagogicznych, ekonomicznych, podyplomowych oraz licznych kursów i szkoleń, w tym Menedżer Administracji, Ekspert Wspomagania, Ekspert 2018, Coach i inne.
- osoba z wieloletnim doświadczeniem zawodowym i stażem pracy na różnych szczeblach instytucji oświatowych (nauczyciel, wizytator, ekspert), zajmująca się na co dzień zagadnieniami związanymi z tematyką szkolenia;
- osoba doświadczona w zakresie prowadzenia zajęć, wykładów, szkoleń i narad związanych z prawem oświatowym, funkcjonowaniem i organizacją systemu edukacyjnego, zarządzania oświatą oraz organizacją procesu dydaktycznego.
CELE SZKOLENIA:
Webinarium dotyczące rozpatrywania skarg i wniosków przez dyrektora szkoły. Założenia programowe są niezmiernie istotne z perspektywy kadry zarządzającej szkołą/placówką.
ADRESACI:
Szkolenie jest skierowane do dyrektorów szkół/placówek, a także pracowników jst zajmujących się oświatą.
PROGRAM:
1. Prawne aspekty dotyczące przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków.
2. Skarga a wniosek – istotne różnice.
3. Obowiązki i odpowiedzialność dyrektora w zakresie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków.
4. Rozpatrywanie skarg przez organ nadzoru pedagogicznego.
5. Kontrole w trybie działań doraźnych podjęte w ramach rozpatrywania skarg.
6. Panel dyskusyjny.
Miejsce szkolenia
Internetwww.owal.edu.pl, Szkolenie online