zaproponuj szkolenia

Termin szkolenia minął

Zapytaj o następny: biuro@owal.edu.pl lub tel 570 082 700

Możesz także zaproponować temat lub realizację szkolenia w Twoim mieście.

Profesjonalna obsługa sekretariatu

25 marca 2022 10:00-13:30

270 zł netto

 

Forma szkolenia:

  • Zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy webinarowej umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy oraz na rozmowy pomiędzy uczestnikami spotkania
  • Zgłoszeni uczestnicy otrzymają na wskazane adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, prosimy o podawanie własnych adresów e-mail
    " Platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową w komputerze

 

INFORMACJE O PROWADZĄCYM SZKOLENIE:

pracownik administracji publicznej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w Biurze Wojewody oraz w Biurze Organizacji i Kadr w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku, posiadający doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dotyczących funkcjonowania sekretariatu oraz obsługi klienta.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 Organizacja pracy

a)   rola i miejsce sekretariatu w instytucji

b)   kwalifikacje zawodowe i osobiste; zakres  obowiązków

c)   organizacja czasu pracy; zarządzanie czasem własnym i przełożonego; ustalenie priorytetów

d)   organizacja spotkań, zebrań i wyjazdów służbowych

Profesjonalna obsługa interesantów

a    sztuka rozmawiania; komunikacja werbalna i niewerbalna

b)   aktywne słuchanie; informacja zwrotna

c)   specyfika rozmowy telefonicznej

Obieg dokumentów – korespondencja urzędowa

a)   organizacja  obiegu korespondencji, dokumentacja biurowa i jej rodzaje, systemy kancelaryjne – dziennikowy i bez dziennikowy

b)   redagowanie pism urzędowych; zasady, styl urzędowy

c)   podpisy; tytułowanie i formy grzecznościowe

d)   terminy załatwiania spraw obowiązujące w KPA

 Zasady profesjonalnej obsługi

a)   przestrzeganie dobrych obyczajów; savoir – vivre profesjonalnej sekretarki/asystentki (wymogi dotyczące stroju w pracy)

b)   zdolności interpersonalne; cechy osobiste

c)   asertywność w biurze – asertywne wyrażanie opinii i ocen

d    ceremoniał i etykieta; przyjmowanie gości w sekretariacie, w gabinecie szefa

e)   radzenie sobie ze stresem – techniki antystresowe

Miejsce szkolenia

Internet
www.owal.edu.pl, Szkolenie online

Opiekun szkolenia

Warunki uczestnictwa

Zapisywanie do newsletter'a

owal

zaproponuj temat szkolenia

* zaproponuj temat szkolenia i prześlij go do nas abyśmy rozważyli Twoją propozycję

Captcha