zaproponuj szkolenia

Współpraca w zespole - Jak nie stracić motywacji, skutecznie rozwiązywać konflikty, budować pozytywne relacje i uniknąć wypalenia zawodowego?

24 października 2025 09:00-12:30

370 zł netto

Informacje organizacyjne:
- Zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy webinarowej umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy oraz na rozmowy pomiędzy uczestnikami spotkania
- Zgłoszeni uczestnicy otrzymają na wskazane adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, prosimy o podawanie własnych adresów e-mail
- Platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową w komputerze


Informacje o prowadzącej szkolenie: ekspertka samorządowa, zastępca burmistrza Wyszkowa 2014-2024, doktor nauk społecznych specjalizująca się w samorządności, doradczyni samorządowa i polityczna, autorka publikacji z zakresu samorządności. Trenerka umiejętności społecznych, specjalistka PR i marki osobistej mentorka i mediatorka Była dziennikarka, wieloletnia rzeczniczka prasowa.

Cel szkolenia: szkolenie służy wzmocnieniu kompetencji społecznych niezbędnych w dobrej współpracy zespołowej – szczególnie, gdy przed zespołem stoją wyjątkowo trudne zadania i relacje. Obejmuje zarówno elementy związane z motywacją i budowaniem zaangażowania, jak też postawy mediacji i rozwiązywania konfliktów. Uczestnicy szkolenia będą pracować także nad umiejętnościami budowania relacji i zapobieganiem wypaleniu zawodowemu i aktywistycznemu.
Adresaci szkolenia: pracownicy samorządowi, pracownicy usług społecznych i publicznych, w szczególności pracownicy i kadra zarządzająca w sektorze pomocy społecznej.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Motywacja – gdzie i jak jej szukać?
 Skąd brać siłę do realizacji marzeń?
 Rodzaje motywacji.
 Proces motywacyjny
 Co robić w kryzysie motywacji?
 Krótko o teoriach motywacji.
2. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom. Podstawy mediacji.
 Rodzaje konfliktów.
 Sposoby przeciwdziałania konfliktom.
 Narzędzia i sposoby rozwiązywania konfliktów
 Mediacje i negocjacje.
 Reguły wpływu społecznego.
3. Wyznaczanie celów.
 Co jest dla mnie najważniejsze?
 Gdzie jestem dziś, gdzie chcę być za pięć lat? A gdzie za dziesięć?
 Metoda SMART, czyli pięć zasad skutecznego wyznaczania celów.
 Dlaczego cele są potrzebne i warto je wyznaczać?
 Czy cel uświęca środki czyli słowo o granicach i wartościach.
4. Budowanie relacji. Współpraca w zespole.
 Zarządzanie talentami.
 Wspólnota celów i wartości.
 Budowanie zaufania.
 Inteligencja emocjonalna.
 Jak budować zaangażowanie?
 Jak nauczyć się chwalić i dziękować?
5. Otwartość na zmianę. Od oporu do zaangażowania.
 Dlaczego boimy się zmian?
 Jak oswoić zmianę?
 Jak się przygotować do zmian.
 Zarządzanie zmianą.
 Zmiana jako proces.
6. Wypalenie zawodowe i aktywistyczne – jak przeciwdziałać i radzić sobie ze stresem, zmęczeniem i wypaleniem?
 Przyczyny i objawy wypalenia.
 Jak radzić sobie ze stresem?
 Nauczyć się odpoczywania.
 Sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym i aktywistycznym

Miejsce szkolenia

Internet
www.owal.edu.pl, Szkolenie online

Opiekun szkolenia

Warunki uczestnictwa

Zapisywanie do newsletter'a

owal

zaproponuj temat szkolenia

* zaproponuj temat szkolenia i prześlij go do nas abyśmy rozważyli Twoją propozycję

Captcha